Holistic research solutions

Onze holistische portfolio om groei te realiseren

Vision

Om groei te realiseren moeten research en analyse veranderen en meer inzicht geven in het waarom

Always on. Always up to date.

Onze CEO Lucas Hulsebos vertelt en DVJ Insights in het nieuws.

1902, 2019

The gap between science and marketing

Column Ronald Jansen - Consulting Partner   I could very well be one of the last people on Twitter. It is nice to see though [...]

1902, 2019

What makes TV commercials effective?

Finding out whether our copy testing tool is a good predictor   As a marketing research company, we don’t just conduct studies for clients. We [...]

1302, 2019

Dienst Publiek en Communicatie kiest DVJ Insights als onderzoekspartner voor alle campagne-effectmetingen

Utrecht 12 februari 2019, Na een uitgebreide aanbestedingsprocedure kiest de Dienst Publiek en Communicatie (DPC) voor DVJ Insights voor het meten van de effecten van [...]

Klanten die groeien dankzij DVJ Insights

Meer te weten komen?

Laat het ons horen!