Holistic research solutions

Onze holistische portfolio om groei te realiseren

Vision

Om groei te realiseren moeten research en analyse veranderen en meer inzicht geven in het waarom

Always on. Always up to date.

Onze CEO Lucas Hulsebos vertelt en DVJ Insights in het nieuws.

711, 2017

De 3 zondes van Purchase Intent

Door: Roderik Sorbi De afgelopen decennia is regelmatig gepubliceerd over de valkuilen van Purchase Intent. En toch voelt aankoopintentie als de belangrijkste KPI [...]

711, 2017

Resultaten van De Grote Marketing Enquête

Door: Lucas Hulsebos Op dinsdag 31 oktober mocht ik op het Grote Marketing Congres de resultaten presenteren van De Grote Marketing Enquête. De [...]

611, 2017

Voorkom waste, stop de zappers!

Door: Ralph Sluis Trouwe lezers van deze nieuwsbrief zal het niet ontgaan zijn; het, door DVJ Insights georganiseerde, Brand Growth Event van 5 [...]

Klanten die groeien dankzij DVJ Insights

Meer te weten komen?

Laat het ons horen!