Holistic research solutions

Onze holistische portfolio om groei te realiseren

Vision

Om groei te realiseren moeten research en analyse veranderen en meer inzicht geven in het waarom

Always on. Always up to date.

Onze CEO Lucas Hulsebos vertelt en DVJ Insights in het nieuws.

1101, 2018

Insights als basis voor merkgroei!

Wat zijn de beste ingrediënten voor het realiseren van merkgroei? DVJ Insights lanceerde vorig jaar succesvol The Ingredients for Brand Growth. Een platform bestaande uit interviews met top marketeers, kwantitatief vervolgonderzoek en het event. Belangrijkste learning: hoe meer bedrijven zich richten op omzet en minder op bijvoorbeeld loyaliteit, des te succesvoller ze zijn. […]

901, 2018

DVJ Research Group snelste stijger in MOA-Jaaroverzicht

Net voor de kerstvakantie publiceerde MarketingTribune het jaarlijkse overzicht van de 50 grootste onderzoeksbureaus die zijn aangesloten bij MOA, Center for Marketing Insights, Research, Analytics. DVJ Research Group steeg in deze 10e editie van een 25e naar een 16e plek en is daarmee de snelste stijger in de lijst. Het aantal fte’s nam in een jaar tijd toe van 20 naar 34, de omzet steeg navenant en kwam een categorie hoger uit dan vorig jaar. DVJ profiteert zichtbaar van de groei in marktonderzoek en ook voor 2018 is DVJ – net als de gehele branche – positief gestemd. CEO Lucas Hulsebos zegt hierover: “We practise what we preach. DVJ laat merken groeien, maar we zijn zelf ook in staat om flinke stappen te maken.” […]

1812, 2017

Even voorstellen: Sabine Palinckx-Nijhuis

Sinds oktober van dit jaar is het consultancyteam van DVJ Insights uitgebreid met Sabine Palinckx-Nijhuis. Sabine heeft meer dan 20 jaar ervaring binnen de FMCG en is gestart aan bureauzijde bij Nielsen (met een focus op Shopper en Category Management). Daarna is ze overgestapt naar klantzijde en was ze bij JT International verantwoordelijk voor Trade Marketing. […]

Klanten die groeien dankzij DVJ Insights

Meer te weten komen?

Laat het ons horen!