DVJ Insights

/DVJ Insights
8 05, 2019

The climate is changing: where have all the marketers gone?

mei 8th, 2019|

Column Ronald Jansen – Consulting Partner   Recently the Top 100 Dutch Marketers was published. For years The Top 100 has been a great overview from Adformatie of the [...]

13 02, 2019

Dienst Publiek en Communicatie kiest DVJ Insights als onderzoekspartner voor alle campagne-effectmetingen

februari 13th, 2019|

Utrecht 12 februari 2019, Na een uitgebreide aanbestedingsprocedure kiest de Dienst Publiek en Communicatie (DPC) voor DVJ Insights voor het meten van de effecten van voorlichting. Het gaat om [...]

8 02, 2019

DVJ Insights presented 4 workshops at MIE 2019

februari 8th, 2019|

DVJ Insights was represented at MIE 2019 with 4 presentations in the Netherlands, Utrecht.  The presentations were on both days of the congress, Wednesday the 6th and Thursday the [...]

29 10, 2018

DVJ Insights is FD Gazellen 2018

oktober 29th, 2018|

FD Gazellen: dé awards voor de snelst groeiende bedrijven van Nederland Utrecht, 29 oktober 2018. De FD Gazellen Awards worden uitgereikt aan Nederlandse ondernemingen die de voorgaande drie jaar [...]

29 10, 2018

The biggest threat to ROI: the problem with fast and agile testing

oktober 29th, 2018|

Blog Lucas Hulsebos - CEO DVJ Insights & Arjen van Duijvenbode - Senior Consultant easy2survey   Last week we presented at the Research and Results conference about how to [...]

23 07, 2018

Hoe gaan we met geld om tijdens onze vakantie?

juli 23rd, 2018|

Vakantie is voor de gemiddelde Nederlander een tijd van ontspanning. Nergens aan denken en zo min mogelijk bezig zijn met geldzaken, zo vindt twee derde (66%) van de Nederlanders. Toch doet 81% dit wel. Zo checkt bijna een derde van de mensen op vakantie nog regelmatig hun saldo en hun af- en bijschrijvingen. Een mobiel bankieren app is het populairste middel voor vakantiegangers om hun bankzaken te regelen. 44% maakt hier gebruik van. Het is daarom opvallend dat ruim een derde (37%) van de vakantiegangers bonnetjes bewaart om hun uitgaven bij te houden. Ook betaalt bijna de helft (45%) van de Nederlanders op vakantie vaker met contant geld dan thuis. DVJ Insights onderzocht voor ING het financiële wel en wee van de vakantievierende Nederlanders. […]

2 07, 2018

Virtual reality als onderzoeksinstrument

juli 2nd, 2018|

Location based advertising werkt. Maar welke uitingen moet je inzetten binnen en buiten de supermarkt? X-Ingrediënt en de Radboud Universiteit zochten het uit met hulp van virtual reality. Wetenschappelijk onderzoek naar de impact van location based advertising (LBA) was er al. Wat er nog niet was: onderzoek naar hoe die advertenties eruit moeten zien. Om hierachter te komen gingen Radboud Universiteit en X-Ingrediënt aan de slag met virtual reality. Waar normaal gesproken een onderzoeksopzet gemaakt wordt op basis van echte winkelervaringen en surveys, kon men nu een realistische setting nabootsen waarbinnen echte metingen gedaan werden. […]

21 06, 2018

Lancering easy2survey

juni 21st, 2018|

Twee weken na het winnen van de MOAwards, de prijs voor het beste research bureau van Nederland, lanceert DVJ Insights een geheel nieuw testplatform. Onder de naam easy2survey wordt het nu mogelijk iedere reclame-uiting, verpakking of idee te testen. Daarmee ontstaat volledige controle over de kwaliteit van alle vormen van communicatie. Easy2survey is door de lage prijs en de hoge snelheid ideaal voor het testen van alles. De link met de researchvisie van DVJ Insights zorgt ervoor dat de kwaliteit ook excellent is. […]

7 06, 2018

DVJ Insights wint MOAward 2018!

juni 7th, 2018|

Gisteravond was het eindelijk zover, de uitreiking van de MOAwards 2018. DVJ Insights was met twee nominaties goed vertegenwoordigd in het deelnemersveld en won uiteindelijk de MOAward voor ‘Het beste Marketing Research & Analytics bureau van het jaar’. CEO Lucas Hulsebos, zelf twee keer winnaar van deze prestigieuze prijs, zegt hierover: “Ik ben ongelooflijk blij en trots. Dit is een wel heel mooie waardering van mensen uit het vak voor hetgeen heel veel mensen binnen DVJ Insights de afgelopen jaren en nu nog hard aan werken. Het bevestigt dat onze visie op merkgroei en daar aan gekoppelde vernieuwende producten worden gewaardeerd door klanten en dat dat ook bij de jury is opgevallen. Dit vertaalt zich al in het feit dat we het snelst groeiende bureau zijn, maar een MOAward is als prijs wel een gave bekroning!” […]

24 05, 2018

DVJ Insights en Liberty Global samen op NIMA Marketing Day

mei 24th, 2018|

Op 21 juni vindt in DeFabrique in Utrecht de tweede editie van NIMA Marketing Day plaats. DVJ Insights is sponsor van dit event en zal naast een promotionele- ook [...]

Load More Posts