Onderzoek

/Onderzoek
3 09, 2019

You don’t fool me! Do you?

september 3rd, 2019|

Blog Lisette Kruizinga-de Vries – Methodologist A couple of years ago, DVJ Insights collected data for a study on the effects of native advertising. Now, after some years, the [...]

26 06, 2019

Weten adverteerders al de juiste snaar te raken met vrouwenvoetbalreclames?

juni 26th, 2019|

Het is voor adverteerders steeds interessanter om zich met een aansprekende commercial te afficheren met de Oranje leeuwinnen. Blog Jelle Quak – Director Center of Expertise   Tijdens het [...]

14 05, 2019

The role of data in market research

mei 14th, 2019|

Blog Jori van de Spijker – Practice Lead Brand & Comms   As Insights professionals we live in the most exciting of times. There is more data available than [...]

16 04, 2019

Bekroonde SIRE-campagne voor jongens heeft effect

april 16th, 2019|

Interview Lucy van der Helm – SIRE | Tekst door Iris Welvaarts – Research Expert DVJ Insights, en SMART-bestuurslid Artikel eerder verschenen in CLOU Magazine April 2019, in samenwerking [...]

5 04, 2019

Thinking outside the company box

april 5th, 2019|

Blog Marian Cammaert – Client Consultant   I’ve noticed in the past couple of years that companies sometimes think too small. They think everyone has the same associations with [...]

31 01, 2019

Nieuwe Europese betaalrichtlijn bij veel Nederlanders nog onbekend

januari 31st, 2019|

46% Nederlanders staat open voor nieuwe betaaldiensten door PSD2 De nieuwe Europese betaalrichtlijn PSD2 is bij 82% van de Nederlanders nog onbekend. Na uitleg van wat PSD2 is, verwacht [...]

25 10, 2018

“The holy grail” in media

oktober 25th, 2018|

Blog Lucas Hulsebos - CEO DVJ Insights   As a marketing research company, we pay close attention to the findings from academic studies. These studies have identified mistakes that [...]

2 05, 2018

Uitbreiding Schiphol

mei 2nd, 2018|

In opdracht van RTL Nieuws heeft DVJ Insights onlangs een onderzoek gehouden over de mening van het Nederlands publiek met betrekking tot de uitbreiding van Schiphol. De totale steekproef [...]

2 05, 2018

Willem-Alexander scoort bij DVJ Insights

mei 2nd, 2018|

Elk jaar voert DVJ Insights de Koningsdag enquête (n = 1.000) uit voor RTL Nieuws. Hieruit blijkt dat Willem-Alexander ook in 2018 weer goed scoort in de ogen van [...]

6 04, 2018

Het vak verandert en hoe!

april 6th, 2018|

Adformatie, het toonaangevende platform in de marketing- en communicatiebranche, publiceerde gistermiddag de vernieuwingen die het heeft uitgevoerd rondom dat platform en het blad. De samenvoeging van Adformatie, Communicatie en Tijdschrift voor Marketing is een van die veranderingen, die het gevolg zijn van de ontwikkelingen in het vak. Want dat vak verandert ook en hoe! DVJ Insights deed onderzoek voor Adformatie en peilde niet alleen de ontwikkelingen, maar keek ook in de toekomst. Een samenvatting . . . . […]

Load More Posts