BrandReality

BrandReality is een strategisch onderzoek waarmee we het groeipotentieel van een merk en een domein in kaart brengen. Om dit groeipotentieel te kunnen duiden, is het belangrijk om de drijfveren en motieven binnen een domein te begrijpen en dit te relateren aan het gebruik van en waardering voor een merk. BrandReality is een strategisch onderzoek dat de basis vormt voor ieder marketingplan.

De uitvoering is “mass qual”, waarbij we gebruik maken van storytelling en vrije associaties in combinatie met inzicht in het gedrag en het gebruik binnen een categorie. Doordat we dit onderzoek altijd uitvoeren onder grote representatieve steekproeven kunnen de uitkomsten gekoppeld worden aan de volumes in de markt. BrandReality is gebaseerd op de wetenschappelijke theorieën van het Ehrenberg Bass Instituut.

Reality Analytics

RealityAnalytics is de nieuwe generatie merk- en communicatie tracking, waarbij integratie leidend is. In de eerste plaats integreert Reality Analytics alle relevante databronnen. Daarmee is het mogelijk om tracking rechtstreeks te linken aan sales. In de tweede plaats integreert Reality Analytics Mass qual technieken waardoor er een nog beter inzicht ontstaat in de “WHY”. Als derde is er de integratie met wetenschappelijke kennis en mediaplanning. Daarom is er een maat ontwikkeld die alle contacten met een merk per week registreert, waarbij alle contactmogelijkheden zijn geïntegreerd (offline, onine, PR en in-store). Met deze maat kunnen media-investeringen beter in de tijd worden ingezet en kan nog beter in de tijd gepland worden.

Het fundament van Reality Analytics wordt gevormd door een interactief platform waar klanten eenvoudig toegang krijgen tot alle relevante merk en communicatie KPI’s. Dit platform is niet alleen een dashboard, maar biedt ook verschillende mogelijkheden voor analyse. Zo is er een uniek campagne evaluatie tool en een tool waarmee de effectiviteit van toekomstige mediaplannen getoetst kan worden. Onze opdrachtgevers die gebruik maken van deze unieke mediamodules zijn hiermee in staat hun ROI te vergroten.

AdReality

Ad Reality is een volledige pre-test die rekening houdt met de manier waarop mensen naar reclame kijken of luisteren en de rol van emotie in reclame. Veel reclame wordt nog op de verkeerde manier getest door geen rekening te houden met reclamevermijding en door te weinig naar echte emoties te kijken. AdReality is een unieke benadering om de kracht van alle type communicatie-uitingen te meten. De basis voor de meting is het natuurlijke mediagedrag van consumenten, waarbij mensen zelf bepalen of, en hoe lang, ze willen kijken of luisteren. Dit wordt gecombineerd met verschillende impliciete manieren om echte emoties van mensen in kaart te brengen.

AdReality combineert registratie, impliciete en expliciete onderzoekstechnieken om tot een volledig inzicht in het potentieel van de communicatie-uitingen te komen. Door een vergelijking met een robuuste benchmark weet iedere adverteerder direct of en op welke manier verbeteringen mogelijk zijn. AdReality is ingericht op kortlopende communicatie ontwikkeltrajecten. Binnen enkele dagen na aanlevering is een volledige rapportage dan ook beschikbaar. AdReality is ontwikkeld voor TV, Online video, Bioscoop, Online ads, Radio, Print, Outdoor en e-mail.

Whitepapers

Download whitepapers about lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed varius velit quis risus aliquet rutrum ac vitae erat. Morbi ipsum odio, rutrum eget mauris sed, ultrices dapibus diam. Etiam at volutpat est. Morbi dapibus imperdiet arcu, vel egestas urna pulvinar eget. Ut a ante eleifend, tincidunt nisi ac, consequat libero. Curabitur consequat quam id metus congue, et pulvinar leo feugiat.

Meer weten?

Neem contact met ons op!