Op 21 juni vindt in DeFabrique in Utrecht de tweede editie van NIMA Marketing Day plaats. DVJ Insights is sponsor van dit event en zal naast een promotionele- ook een contentbijdrage leveren in samenwerking met Liberty Global. Vanuit het platform ‘Ingredients for Brand Growth‘ zullen Lucas Hulsebos (DVJ Insights) en Arne Dibbits (Liberty Global) antwoord geven op de vraag of er een succesvol bestaat recept voor merkgroei? En wat zijn dan die ingrediĆ«nten?

Het menu van deze workshop bestaat uit bevindingen van bijna 50 visiegesprekken met topmarketeers, recente marketingwetenschap, agile research en data-analyses met voorbeelden uit de praktijk van Liberty Global.

Arne Dibbits is werkzaam als Senior Manager Portfolio bij Liberty Global. Arne heeft passie voor het ontwikkelen van producten, diensten, proposities en ervaringen voor eindgebruikers (B2C, B2B2C). Innovatie voornamelijk gebaseerd op inzichten van klanten en commerciƫle kansen. Arne werkte hiervoor onder meer voor Ziggo en Endemol.

Lucas Hulsebos is CEO van DVJ en al meer dan 25 jaar actief in onderzoek. Na verschillende bureaus te helpen groeien heeft hij in 2014 besloten om samen met Ronald Jansen DVJ opnieuw op te zetten en vorm te geven. Basis is dat onderzoek veel meer innovatie en wetenschappelijke aandacht verdient dan gebruikelijk is. Lucas is lid van de raad van Advies van SWOCC en de RUG, bestuurslid van SIRE, Board member van de BrandBoardroom en spreekt regelmatig in binnen- en buitenland.