Op 4 oktober a.s. vindt het tweede ‘Brand Growth Event‘ van DVJ Insights plaats. Dit jaar halen we Les Binet naar Nederland om te horen wat zijn visie is over merkgroei, maar vooral reclame-effectiviteit. Binet geldt als specialist op dit gebied. Zijn studies over de succesfactoren van de Engelse IPA-cases zijn fameus.

Samen met Peter Field schreef Binet het rapport Media in Focus, waarin vragen worden gesteld als: Werkt massa marketing nog wel? Is microtargeting wel de meest efficiënte methode? Worden paid-media overbodig door unpaid-media? Daarnaast komen issues aan bod over het budgetteren, plannen en rapporteren in de huidige (digitale) mediatijd.

Field en Binet baseren hun bevindingen op omvangrijke analyses op de zogeheten IPA-Databank. Dit is de databank waarin zo’n 2.000 Engelse ‘Effie-cases’ zijn opgeslagen. Het accent in deze nieuwe uitgave ligt op ‘Marketing Effectiveness in the Digital Era’. In 2007 verscheen op basis van dezelfde databank al ‘Marketing in the Era of Accountability’. 

DVJ Insights haalt met Les Binet een keynote van formaat naar Nederland, die een flinke verbreding en verdieping geeft over het thema van dit jaar, media. Ronald Jansen, CMO van DVJ Insights en drijvende kracht achter het platform ‘Ingredients for Brand Growth’, zegt hierover: “De lat ligt hoog dit jaar. Vorig jaar werd het event beoordeeld met een 8,2 en zo’n 90% van de ruim 100 bezoekers gaf aan dit jaar weer te komen. Les als keynote sluit perfect aan bij het thema van dit jaar en zijn werk met Peter Field is voor marketeers een echte need to know.”

Er volgen nog meer sprekers dus binnenkort volgt er meer informatie over het ‘Ingredients for Brand Growth Event’.

Schrijf je nu snel in en pak het voordeel mee van het early bird tarief. Check hier de Brand Growth site en de mogelijkheid tot inschrijven!