Het Brand Growth Event op 5 oktober 2017 - bestel nu je kaarten

Op 5 oktober 2017 organiseren DVJ Insights en Tijdschrift voor Marketing het Brand Growth Event in het Miele Experience Center in Vianen.

Tijdens het Brand Growth Event gaat een selecte groep topmarketeers in gesprek over de benodigde ingrediënten voor merkgroei. In ons panel zitten o.a. Dorkas Koenen (Rabobank), Harry Dekker (Unilever), Nicole Freid (Hak) en Pascal van Ham (Tony Chocolonely).

Over The Ingredients for Brand Growth

The Ingredients for Brand Growth is een initiatief van DVJ Insights, in samenwerking met Tijdschrift voor Marketing, waarbij een jaar lang marketeers geïnterviewd worden over wat hun ingrediënten zijn voor merkgroei. DVJ Insights-partner Ronald Jansen:

“Er wordt veel over merkgroei geschreven en gepubliceerd, met name door Byron Sharp, maar hoe bruikbaar zijn zijn bevindingen? En hoe worden ze toegepast? Of zijn er nog andere elementen of inspiratiebronnen voor merkgroei? Als bureau hebben we daar een duidelijke visie op, maar via dit concept willen we nu vooral de marketeer aan het woord laten.”

Het event

Het Brand Growth Event wordt een unieke interactieve avond waarbij de resultaten van het kwalitatieve en kwantitatieve onderzoek naar merkgroei centraal staan. Deze resultaten worden gepresenteerd door Lucas Hulsebos (DVJ Insights). Voor dit onderzoek zijn een groot aantal interviews afgenomen waarvan de samenvattingen op de Brand Growth-site te vinden zijn. Deze kwalitatieve data is verrijkt met de kwantitatieve data uit de Grote Merkgroei-enquête, gehouden onder marketeers in Nederland.

Walking diner

Gesprekken over goede ingrediënten maken hongerig, daarom zal niemand minder dan topkok Ron Blaauw het eten verzorgen.

Interesse? Ga dan snel naar de site Ingredients for Brand Growth voor alle details over het event, aanmelding en samenvattingen van de interviews.