Sinds oktober van dit jaar is het consultancyteam van DVJ Insights uitgebreid met Sabine Palinckx-Nijhuis. Sabine heeft meer dan 20 jaar ervaring binnen de FMCG en is gestart aan bureauzijde bij Nielsen (met een focus op Shopper en Category Management). Daarna is ze overgestapt naar klantzijde en was ze bij JT International verantwoordelijk voor Trade Marketing.

De afgelopen 11,5 jaar heeft ze bij Nestlé gewerkt, waar ze al snel de overstap maakte richting onderzoek. Ze werd verantwoordelijk voor de afdeling Consumer & Market Intelligence en werkte voor verschillende categorieën, zoals maaltijdoplossingen, koffie, zoetwaren, babyvoeding en diervoeding.

Sabine wilde zich graag verder specialiseren in de vele kanten die onderzoek te bieden heeft en dat maakte de overstap naar DVJ Insights extra makkelijk. Sabine zegt hierover: “In de tijd dat ik bij Nestlé werkte heb ik DVJ Insights leren kennen en hebben wij op het gebied van tracking zeer prettig en nauw met hen samengewerkt. DVJ’s unieke manier van werken en de focus op het leveren van concrete adviezen heeft Nestlé heel veel waardevolle nieuwe inzichten geboden en nog steeds. Ik kijk ernaar uit om op eenzelfde manier andere bedrijven te kunnen adviseren en mijn praktijkervaring met hen te kunnen delen ”.