HistorSlide thumbnail

News

Onze recente nieuwsitems en berichten

News

/News

The 5 steps towards creating a successful pre-testing engine

Blog Lucas Hulsebos - CEO DVJ Insights & Arjen van Duijvenbode - Senior Consultant easy2survey   Since the launch of easy2survey back in June, we have spoken at several events [...]

The success story

Column Marieke van Echtelt - Managing Director DVJ Insights Let me introduce myself a bit more. I love working with complex (strategic) questions, and I love working with development. After years [...]

DVJ Insights is FD Gazellen 2018

FD Gazellen: dé awards voor de snelst groeiende bedrijven van Nederland Utrecht, 29 oktober 2018. De FD Gazellen Awards worden uitgereikt aan Nederlandse ondernemingen die de voorgaande drie jaar minimaal [...]

The biggest threat to ROI: the problem with fast and agile testing

Blog Lucas Hulsebos - CEO DVJ Insights & Arjen van Duijvenbode - Senior Consultant easy2survey   Last week we presented at the Research and Results conference about how to improve [...]

“The holy grail” in media

Blog Lucas Hulsebos - CEO DVJ Insights   As a marketing research company, we pay close attention to the findings from academic studies. These studies have identified mistakes that a [...]

Hoe gaan we met geld om tijdens onze vakantie?

Vakantie is voor de gemiddelde Nederlander een tijd van ontspanning. Nergens aan denken en zo min mogelijk bezig zijn met geldzaken, zo vindt twee derde (66%) van de Nederlanders. Toch doet 81% dit wel. Zo checkt bijna een derde van de mensen op vakantie nog regelmatig hun saldo en hun af- en bijschrijvingen. Een mobiel bankieren app is het populairste middel voor vakantiegangers om hun bankzaken te regelen. 44% maakt hier gebruik van. Het is daarom opvallend dat ruim een derde (37%) van de vakantiegangers bonnetjes bewaart om hun uitgaven bij te houden. Ook betaalt bijna de helft (45%) van de Nederlanders op vakantie vaker met contant geld dan thuis. DVJ Insights onderzocht voor ING het financiële wel en wee van de vakantievierende Nederlanders. […]

Virtual reality als onderzoeksinstrument

Location based advertising werkt. Maar welke uitingen moet je inzetten binnen en buiten de supermarkt? X-Ingrediënt en de Radboud Universiteit zochten het uit met hulp van virtual reality. Wetenschappelijk onderzoek naar de impact van location based advertising (LBA) was er al. Wat er nog niet was: onderzoek naar hoe die advertenties eruit moeten zien. Om hierachter te komen gingen Radboud Universiteit en X-Ingrediënt aan de slag met virtual reality. Waar normaal gesproken een onderzoeksopzet gemaakt wordt op basis van echte winkelervaringen en surveys, kon men nu een realistische setting nabootsen waarbinnen echte metingen gedaan werden. […]

Lancering easy2survey

Twee weken na het winnen van de MOAwards, de prijs voor het beste research bureau van Nederland, lanceert DVJ Insights een geheel nieuw testplatform. Onder de naam easy2survey wordt het nu mogelijk iedere reclame-uiting, verpakking of idee te testen. Daarmee ontstaat volledige controle over de kwaliteit van alle vormen van communicatie. Easy2survey is door de lage prijs en de hoge snelheid ideaal voor het testen van alles. De link met de researchvisie van DVJ Insights zorgt ervoor dat de kwaliteit ook excellent is. […]

DVJ Insights wint MOAward 2018!

Gisteravond was het eindelijk zover, de uitreiking van de MOAwards 2018. DVJ Insights was met twee nominaties goed vertegenwoordigd in het deelnemersveld en won uiteindelijk de MOAward voor ‘Het beste Marketing Research & Analytics bureau van het jaar’. CEO Lucas Hulsebos, zelf twee keer winnaar van deze prestigieuze prijs, zegt hierover: “Ik ben ongelooflijk blij en trots. Dit is een wel heel mooie waardering van mensen uit het vak voor hetgeen heel veel mensen binnen DVJ Insights de afgelopen jaren en nu nog hard aan werken. Het bevestigt dat onze visie op merkgroei en daar aan gekoppelde vernieuwende producten worden gewaardeerd door klanten en dat dat ook bij de jury is opgevallen. Dit vertaalt zich al in het feit dat we het snelst groeiende bureau zijn, maar een MOAward is als prijs wel een gave bekroning!” […]

Load More Posts