HistorSlide thumbnail

News

Onze recente nieuwsitems en berichten

News

/News

De 3 zondes van Purchase Intent

Door: Roderik Sorbi De afgelopen decennia is regelmatig gepubliceerd over de valkuilen van Purchase Intent. En toch voelt aankoopintentie als de belangrijkste KPI bij Idea Screeners en Concept [...]

Resultaten van De Grote Marketing Enquête

Door: Lucas Hulsebos Op dinsdag 31 oktober mocht ik op het Grote Marketing Congres de resultaten presenteren van De Grote Marketing Enquête. De resultaten komen deze week uitgebreid aan [...]

Voorkom waste, stop de zappers!

Door: Ralph Sluis Trouwe lezers van deze nieuwsbrief zal het niet ontgaan zijn; het, door DVJ Insights georganiseerde, Brand Growth Event van 5 oktober. Een fantastisch event waar [...]

Sneak preview: De resultaten van het Grote Merkgroei-onderzoek

Door: Lucas Hulsebos Hoewel er meerdere wetenschappers onderzoek doen naar groei, heeft het werk van Byron Sharp in de praktijk de meeste aandacht gekregen. Door de toenemende aandacht [...]

Mooie Singelloop-dag met prachtige opbrengst voor Beat Batten!

Zondag 1 oktober stond voor werknemers en relaties van DVJ Insights in het teken van drie dingen. Het neerzetten van een mooie sportieve prestatie tijdens de Singelloop in Utrecht, geld [...]

DVJ Insights presenteert: het Brand Growth Event

Op 5 oktober 2017 organiseren DVJ Insights en Tijdschrift voor Marketing het Brand Growth Event in het Miele Experience Center in Vianen. Tijdens het Brand Growth Event gaat een selecte [...]

Is innovatieresearch het kind met het badwater weggooien?

Door: Roderik Sorbi Dit spreekwoord vindt z’n oorsprong in de tijd dat de kinderen van de heer des huizes als laatste aan de beurt waren voor hun wekelijkse [...]

Nederlander voelt zich nog steeds veilig op straat

Ondanks de recente aanslagen in Europa en de terreurdreiging in Rotterdam voelt de gemiddelde Nederlander zich nog steeds veilig op straat. Dit blijkt uit onderzoek van DVJ Insights in opdracht [...]

BrandReality: inzicht in de kracht van het merk én de Category Entry Points

In het tweede “How Brands Grow”-boek beschrijft Byron Sharp de relevantie van Category Entry Points, oftewel, de motieven of momenten die een rol spelen bij het overwegen en kiezen van [...]

Load More Posts