HistorSlide thumbnail

News

Onze recente nieuwsitems en berichten

News

/News

Dienst Publiek en Communicatie kiest DVJ Insights als onderzoekspartner voor alle campagne-effectmetingen

februari 13th, 2019|

Utrecht 12 februari 2019, Na een uitgebreide aanbestedingsprocedure kiest de Dienst Publiek en Communicatie (DPC) voor DVJ Insights voor het meten van de effecten van voorlichting. Het gaat om een [...]

DVJ Insights presented 4 workshops at MIE 2019

februari 8th, 2019|

DVJ Insights was represented at MIE 2019 with 4 presentations in the Netherlands, Utrecht.  The presentations were on both days of the congress, Wednesday the 6th and Thursday the 7th [...]

Nieuwe Europese betaalrichtlijn bij veel Nederlanders nog onbekend

januari 31st, 2019|

46% Nederlanders staat open voor nieuwe betaaldiensten door PSD2 De nieuwe Europese betaalrichtlijn PSD2 is bij 82% van de Nederlanders nog onbekend. Na uitleg van wat PSD2 is, verwacht echter [...]

Top 7 KPI’s that drive brand impact

januari 17th, 2019|

Article - Which KPI’s contribute the most to an effective TVC?   As a marketing research company, we don’t just conduct studies for clients. We use our research to learn [...]

Do better!

januari 17th, 2019|

Column Lucas Hulsebos – CEO DVJ Insights   It will be difficult for us to top 2018. A year where DVJ Insights won a lot of prizes due to our [...]

RPS+ PR

januari 3rd, 2019|

Case Study - Can we integrate PR when measuring the effectiveness of media? “We were able to gain an even better insight in the impact of our media by not [...]

What is the best kpi for measuring media?

december 27th, 2018|

Case Study - Validating RPS compared to expenditures and GRP’s   In our Brand Growth study which is related to media, we spoke with over 50 different CMO’s. We found [...]

Steeds meer banen en professionals in de sport en bij sportclubs

december 12th, 2018|

NOC*NSF doet jaarlijks onderzoek naar verschillende gebieden binnen sport. Het doel hiervan is de kwaliteit van de Nederlandse sportinfrastructuur helder in kaart te brengen en te blijven monitoren. Deze week [...]

Top and Tail Media Buys

december 6th, 2018|

Column Simon McDonald – Managing Director UK   Improving (and proving) Brand Attribution and Message Clarity A top and tail media buy (or bookending) is a familiar concept where the [...]

Load More Posts