Het succesverhaal

Gepubliceerd op 01 11 2018

Column Marieke van Echtelt – Managing Director

Laat ik mijzelf even voorstellen. Ik vind het geweldig om te werken met complexe (strategische) vragen en te werken aan ontwikkeling. Na jarenlang te hebben gewerkt in media, reclame, (media)onderzoek en strategische vraagstukken, was het tijd voor een nieuw succesverhaal. Dit verhaal begon eerder dit jaar bij DVJ Insights, waar de MOA ons de prijs voor beste Marketing Research & Analytics Bureau van Nederland heeft uitgereikt. De combinatie van de groei van DVJ, de unieke visie op onderzoek en het feit dat ze bedrijven alle tools bieden om te groeien, past perfect bij mijn drive en passie. Mijn ambitie is om DVJ nog meer te laten groeien. En ik zal daar alles aan doen, net als mijn collega’s.

Daarom zijn we ontzettend trots op het feit dat we de FD Gazellen 2018 hebben gekregen voor een van de snelst groeiende bedrijven in Nederland. En we zullen deze lijn der groei doorzetten. Doorgaan met het adviseren van onze klanten met behulp van de beste inzichten om te groeien. Wist je dat 60% van de marketeers niet tevreden is met de uitkomsten die zij krijgen van mediadata? Dit is een van de resultaten van De Grote Marketing Enquête. Ik zal dit en veel meer inzichten over hoe succesvolle bedrijven groeien delen tijdens Het Grote Marketing Congres op 13 november. Ik hoop je daar te zien. Ik ben blij dat ik mijn liefde voor onderzoek kan delen. En dat ik onderdeel ben van dit verhaal. Iedereen wil immers deel uitmaken van een succesverhaal.